4 תשובות
אסור להם להיות בטלפון כל ימות השנה.
עוד כמה דקות נכנס החג, ורק מחר בערב נוכל להיות בפלאפון
מכניסת החג לא. כאילו מי ששומר חג רק זה כאילו כמו שישי שבת אותו הדבר
כן
אבל מכניסת השבת לא