10 תשובות
גלקסי
+8
שואל השאלה:
אבל אמרו הוא עושה באגים
אבל אמרו הוא עושה באגים
אנונימית
לא כדאי לך אייפונים..
אבל אם כבר 8 פלוס
אבל אם כבר 8 פלוס
שואל השאלה:
אז איזה גאלקסי עדיף?
אז איזה גאלקסי עדיף?
אנונימית
הוא לא עושים באגים ..
8
7פלוס
באותו הנושא: