12 תשובות
ואם זה סרט אימה?
לא... גם לי.. בסרט אימה חח זה הכי כיף
לרובנו, אתה לא לבד
גם לי.
אני אסכים גם לסרט אימה
שואל השאלה:
חחח לא אימה אבל סרט טוב
I m
יהיה נחמד לחיות בתוך סרט נעורים אמריקאי וקיטשי
גם אני לפעמים רוצה.אבל תלוי איזה סרט...
אני רוצה לחיות בסדרה מר עגבניה
בסרט קרינג'י על תיכון מושלם שלכולם יש חברים וכולם מוצאים אהבה
כן, פאק.. כל כך באלי :/