התחברות
הרשמה
יש לי גשר והשתי שיניים הקדמיות שלי יותר למעלה משאר השיניים ואני אמורה להוריד את הגשר עוד שבועיים
אני משתמשת כבר כמעט חודשיים בגומיות בין לסתיות ואני לא הבנתי מה המטרה שלהן?
22 בספטמבר 2018, 23:40
3 תשובות
להצמיד את שתי הלסתות
A
Alin~
שואל השאלה:
ואם שמים אותם יותר זמן זה לא יכול לעשות נזק?
אנונימית
הזמן שהרופא שלך אמר לך.
A
Alin~