5 תשובות
לא ממליצה לך לקחת ג'קט כי את הולכת לרקוד ולקפוץ וזה וגם יהיה לך צפוף ואת תתחממי. אבל נגיד בהסעה וזה יש סיכוי שיהיה לך קר אז לא יודעת):
ממש לא ג'קט
גם לי תמיד קר אבל שם כולם מזיעים וחם וצמודים אחד לשני
ממליצה גם בגדים קצרים ונוחים ואפשרי גם משהו קליל כזה לערב . סוודר אומשהו
כשאני הלכתי שנה שעברה אז לבשתי טישרט שהיא כמו שמלה ושורט ממתחת
לא לקחתי סוודר ולא היה לי קר
מה שכן, לא לקחתי איתי טישו וממש התבאסתי כי השירותים שם גועלל נפשש
לדעתי לא כדאי ג'קט
כנראה שיהיה לך חם כי מזיעים במקומות כאלה וכולם נדבקים אחד לשני כזה
אז תבןאי עם בגדים קצרים
תהני ❤