5 תשובות
אני מנסה לא לחשוב על זה
מבאס ממש
מבאס ממש
בקטנה , יעבור מהר
לא כל התלמידים בבאסה
עצוב בהחלט
גם אני..
בית ספר זה חרא
בית ספר זה חרא
באותו הנושא: