5 תשובות
כןן צודק
מסכימה ממש
זה ככה גם אצלנו וזה מפריע להמון (כיתה י)
ממש קשה להצטרף לקבוצות כי כל הקבוצות כבר מגובשות ואז מי שנשאר לבד זה פשוט בעיה שלו
כן
גם אותי
זה כבר לא קטע של מקובלים לא מקובלים
זה כבר קטע שכל כיתה מחולקת לקבוצות
רבאק בואו ניהיה מגובשים
כאילו כבא התרגלתי.. רוב הקבוצות לא מעניינות אותי אבל זה מבאס שהכיתה לא מגובשת


מאמינה אבל שיש כיתות מגובשות
כן הם מגעילים וסנובים פיכס
מסכימה ממש, אני ביב וכל הקבוצות סגורות ומתנשאים כלפיי אחרים
באותו הנושא: