18 תשובות
מקורי
סבבה לגמרי, אבל לדעתי תקצר טיפה את היוזרניים
שואל השאלה:
משעמם*
אחלה
שואל השאלה:
איך אפשר לקצר אותו?הכינוי שלי הוא מותג :)
השאלה שעולה בדעתי
מים הם רטובים או שמא הם רק מרטיבים?
כל פעם שאני רואה את התמונה שלך אני חושבת שאתה חברה שלי כי התמונת פרופיל שלה באינסטה ברקע דומה לזה
שאתה ילד דיכאוני
אנונימית
שואל השאלה:
אחעמ
בארסה היחידה בליגה הספרדית שעדיין מושלמת
שואל השאלה:
כשהיה את אינייסטה וצ'אבי אמרו שמסי הוא כלום בלעדיהם
ואז צ'אבי עזב
ואז אינייסטה עזב
ועכשיו בארסה כלום בלי מסי ובוסקטס
וכשהם יעזבו בארסה תיהיה כלום בלי טר שטגן

בארסה היא מעבר לשחקן אחד
mes qua en club
שואל השאלה:
כמו שאמרו שבארסה תתפרק אחרי ניימאר כשהפסדנו בסופר קופה
ויש מעידות
הפסדנו רק 2 משחקים שנה שעברה(חוץ מהסופר קופה)
1. נגד רומא 3-0
2.נגד לבאנטה 5-4

קורה...ונכון שזה כואב
אבל בארסה קבוצה יציבה בשונה מריאל שעפה בגביע המלך ע"י לגאנס
שואל השאלה:
וטוב אוהדי ריאל...מאד בוגר לעשות מינוסים
אני גם ככה במיעוט פה
ולא באתי להתדיין על בארסה וריאל
תמונה יפיפייה! אבל חוץ מזה, לא הטעם שלי, לא אוהב את בארסה או כדורגל בכללי, ולכן, דיסלייק, אבל מגניב שהפכת משהו של כדורגל למשהו מוכר ומכובד באתר.
שואל השאלה:
אולי ליגת האלוםות יותר יוקרתי
אבל הליגה באמת מוכיחה מי יותר טובה
8 משחקים לעומת 38
זה בלי להכניס את העניין של השופטים(לא נכנס לזה עכשיו)
מעדיף לזכות גם העונה בליגה ולא באלופות
7 זכיות בליגה ב10 השנים האחרונות דומיננטיות מוחלטת
4 גביעי המלך ברציפות
שואל השאלה:
לא
קבוצה איכותית היא איכותית לאורך כל העונה
לא לאורך 6 משחקים
וגמר זה רק משחק אחד
לא ככה נמדדת קבוצה ביכולת שלה
שואל השאלה:
רוטציות
לא תמיד הרכב א'
ואם זה כזה פשוט תעשו את זה גם
אתם שמים את כל הביצים בסל אחד של האלוםות
ואם לא זה אז כלום
שואל השאלה:
נו...זה לא מראה על איכות
בארסה הולכת על הכל
תמיד
ולכן היא מצליחה
וכשהיא זכתה באלופות זה הגיע פעמיים בתור טרבל
ואם לא התבוסה שנה שעברה סיכוי גדול שהיינו זוכים באלוםות
זו הייתה עונה מדהימה
משחק אחד לא טוב לא אמור להכריע עונה שלמה