4 תשובות
תפריט טוב. לי אישית זה מעט, אבל אם את שבעה...
מבחינה קלורית הוא סביר
למשל תפוח ו5 אגוזי מלך זה המון.. בצהריים יש יותר מידי פחמימה (גם אורז וגם שעועית..)
גרנולה זה לא בריא כי מוסיפים לזה סוכר
אבל חוץ מזה הוא בסדר
את צריכה גם יותר חלבון..
אנונימית
שואל השאלה:
שעועית ירוקה זה לא פחמימה..
גרנולה קניתי טבעית ללא סוכר
אנונימית
שעועית ירוקה זו כן פחמימה את מוזמנת לבדוק
אנונימית