5 תשובות
קניתי על של טומי אני מתה עליה
זה יותר יפה במציאןת יש לי אותן
קישורים מצורפים:
רק שמה שקניתי עם סוליה יותר נמוכה והלבן שבמשבצןת די שמנת
אבל זה באמת יותר יפה מה שיש לי
אבל זה באמת יותר יפה מה שיש לי
כן אבל יש כאלו שיעדיפו נעל אחרת ולא עם משבצות לא ידעת
שואל השאלה:
לא כולם מתחברים חחח,חצי עולם קנה כזה
לא כולם מתחברים חחח,חצי עולם קנה כזה
אנונימית
באותו הנושא: