7 תשובות
חחח איזה חמודהה אני מתה.
לא זה לא מוזר, כל אחד והקטעים שלו.
לא זה לא מוזר, כל אחד והקטעים שלו.
נופ, לכל אחד יש את מה שעוזר לו להתרכז
חחח לא זה בסדר
חחח אממ. כן קצת מוזר. אבל זה כנראה נוח לה, או שהיא סתם רוצה.
אני עושה את זה גם זה טיפה מוזר מהצד אבל זה נוח מסיבה כלשהי לול
לעע בקטנה זה נורמלי
לא.
באותו הנושא: