10 תשובות
כן
שואל השאלה:
באיזה מצבים?
כן, אבל רק למערכת.
עריכה:
במצבים של הטרדות למשל.
שואל השאלה:
מה הכוונה למערכת?
זה אפשרי לפנות אליהם?
המערכת = המנהלים של סטיפס, מעל הנאמנים הבכירים. אפשר לפנות אליהם דרך צור קשר, בנוסף אם מדווחים על משתמש דרך מערכת ההודעות הדיווח מעובר למערכת, כך לדוגמה אם משתמש מטריד מישהו בהודעה פרטית ודיווחו עליו, המערכת יכולה לבדוק ולחסום את המטריד לצמיתות בלי קשר לדירוג אמינות.
כבר חסמו נאמנה, על התחזות. אה התכוונת לאמינות? כן.
שואל השאלה:
צור קשר לא עונים אף פעם...
מישהו הטריד אותך?
אם כן מוזמנת לפנות אלי בפרטי ולצרף הוכחות, ובע"ה נדאג לחסימתו המהירה לצמיתות (בלי שום קשר לדירוג האמינות שלו).

לשאלתך - חסימה לצמיתות נעשית אך ורק באופן ידני ע"י המערכת במקרים של הטרדה, פוגענות חמורה, או של התחזות וחשבונות כפולים.
במקרים אלו, אין שום השפעה לרמת האמינות של המשתמש, זה לא מהווה מדד.

מה שכן, משתמש נחסם באופן אוטומטי לשלוש שעות במידה והניקוד שלו יורד מתחת לשלושים וחמש, וכך שוב ושוב בכל מחיקה עד שהניקוד יורד לשלושים.

משלושים נקודות אמינות - המשתמש נחסם ליום על כל נקודה מתחת לשלושים.
זאת אומרת - משתמש שירדו לו 3 נקודות והיה לו 30, יחסם לשלושה ימים, כי נהיה לו 27, ובשלושת הימים הניקוד יעלה לשלושים ואז הוא יחזור לפעילות תקינה באתר בתקווה שישמור על החוקים.

עניתי לך על השאלה?
מוזמנת לפרט יותר אם לא.

יום מקסים (;
נ.ב זה נכון שצור קשר לא עונים כמעט אף פעם, במקרים דחופים מוזמנת לפנות לנאמנים או אליי, והם ידאגו ליצור קשר עם הגורמים הרלוונטיים במערכת לטיפול מהיר בנידון.
את יכולה לפנות אליי אם מישהו הטריד אותך או אפילו העליב אותך/עבר על חוקי האתר ונטפל בזה(:
המערכת יכולה לחסום לצמיתות בלי קשר לדירוג האמינות במקרים של משתמשים כפולים, דברים פוגעניים בצ'אטים הפרטיים, אני לא בטוחה לגבי התחזות.
וכן לפנות לצור קשר זה פחות אפקטיבי ובגלל זה ההאפשרות הכי עדיפה היא לפנות לנאמן(: