התחברות הרשמה

בבקשה תענו לי כבר אני מיואש איך אני משתף סאונד בדיסקורד בלי לשתף מסך?

20 בספטמבר 2018, 22:30
קבוצות פייסבוקחוות דעתכתיבהפרופילמצב רוח    
2 תשובות
אי אפשר.
N
Nortriptyline
שואל השאלה:
אפשר
אנונימי
באותו הנושא:
בבקשה תענו- אני כבר מיואשת
צריכה עזרה בבקשה דחוף אני כבר מיואשת ולא מפסיקה לבכות
בבקשה עזרה! אני מיואשת..
תעזרו ליי בבקשה אני מיואשת) :
אוף דיי כבר אני מיואשת, בבקשה תעזרו
עזרה בבקשה אני מיואשת
שלום, האם יש הבדל בין טכנאי סאונד להנדסאי סאונד או מהנדס סאונד? אם כן, מה ההבדל?
אתם יכולים בבקשה להגיד לי איך למצוא עבודה ?אני מיואשת
איפה אפשר לקנות בארץ את המסכה השחורה? ובבקשה תענו באמת אני מיואשת כבר
איזה אפליקציה אפשר לשיר בה ולעשות קריוקי ברקע תוך כדי ואפשר לשתף את השירים? בחינם בבקשה תענו
תענו דחוף, איפה נוי והדר קרקו גרות בבקשה תענו כאילו איזה עיר בבקשה תענו!