3 תשובות
לא נורא
תחילת שנה.
תלמדי יותר ותשתפרי.
תלמדי יותר ותשתפרי.
תחילת שנה תמיד המוח מתרוקן ואז לאט לאט עם הזמן את תשתפרי ותחזרי לציונים הרגילים שלך
באותו הנושא: