9 תשובות
הם לא היו מתלוננים על זה שאנחנו סתם מגזימות...
היה טוב מגיע לנו לסבול קצת
כנראה שהיה שלום
סליחה שאני כותב את זה אבל
בואי נגיד שהיינו מתים מכאבים בביצים
לי יש מחזור ואני בן לא כדאי להתעסק כפרעע
היינו מתחרטים שיש לנו ביצים
הרבה סבל לבנים והרבה פאן לבנות
בוכים כל היום נשבעת שהם מפונקים רצח
יש להם מחזור. אמנם אין להם דימום חודשי (וסת), אבל יש להם שינויי הורמונים במהלך החודש באופן מחזורי.