10 תשובות
לדעתי כן, כי מסתכלים על זה מוזר באוניברסיטה אם עשית רק מגמה אחת
לא הרבה חברות שלי עשו אחד ואני עשיתי 1 וחצי חח
שואל השאלה:
חחח מה זה אומר וחצי?
אנונימית
במקום 5 יחידות באותה מגמה עשיתי 3
צריך לפחות 2 אם אני לא טועה
זה לא נורא
את גם יכולה להשלים אחרי התיכון
אפשר להסתדר גם רק עם מקצוע הגברה אחד. אבל לדעתי ממש חבל, מקצוע הגברה נוסף אם תסיים אותו בציון גבוה- יכול רק להעלות את הממוצע
זה יהיה בסדר עם עשית רק אחד אבל זה יהיה מצויין אם תעשי גם 2
לא, זה סבבה.
אין בעיה בזה