התחברות
הרשמה
עשיתי עגיל בטבור בגיל 14 והוא היה אצלי במשך חודשיים עד שהיה לי זיהום רציני והורדתי אותו (הזיהום עבר לבד) כנסו
והחור נסתם מזמן
כדאי לי לעשות שוב עגיל בטבור או שלא? כי יש לי צלקת בטבור וגם כי אני מתגעגעת לעגיל
20 בספטמבר 2018, 14:54
2 תשובות
לדעתי לא
כ
כדי שתהיה בן אדם
לא הייתי לוקחת את הסיכון
w
what a beautiful wedding