4 תשובות
אם ידיד שלך חשוב לך אז כן
מציע שלא כדי שתמשיכו להיות ידידים
או שתבואי לשעה בערך שעתיים
אם את ממש לא יכולה ללכת תכתבי לו הודעה מושקעת כזאת של מזל טוב ושלא תוכלי לבוא כי את לא מרגישה טוב אם את יכולה אז כדאי שתלכי לשעה כזה כדי לכבד אותו.. ממליצה לך ללכת לישון לקום בארבע וחצי ולראות איך את מרגישה
לדעתי תלכי ותקחי איתך כדור לכאב בטן. אם ממש יכאב לך תסבירי לו ותלכי באמצע