7 תשובות
אם אתה עייף אז לך לישון
לישון
שואל השאלה:
תחליטו חח
אנונימי
אני נשארתי ערה הייתי באותה דילמה מהסיבה שאם הייתי נרדמת פשוט לא הייתי מתעוררת ואם כן אז בעייפות פי 10
לישוןן
שינה זה לחלשים
אם תצליח לישון אז לישון