4 תשובות
להגיד לו כמובן! אולי עדיין יש לו רגשות כלפייך. ואם הוא יגיד לא זה יאפשר לך להתקדם הלאה, לא מבטיח שזה יהיה קל אבל לפחות לא תמשיכי לתהות מה יקרה אם תדברי איתו.
אני מתמודדת עם בעיה דומה לשלך :(
אני מבינה את הכאב שלך :(

תנסי לדבר איתו, להגיד לו את הרגשות שלך ולפתח שיחה משם

נב- אני ניסיתי... אבל הוא לא רוצה לדבר (כי אצלנו זה יותר מסובך... זה עם ריב ועוד לא מעט)
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך להגיד לו.. אנחנו גרים בערים רחוקות וכבר אין ממש קשר
אנונימית
אז תשלחי לו הודעה
"אפשר לדבר?"
אם כן תתקשרי
באותו הנושא: