7 תשובות
זה קרה לי ונשארתי בבית
עדיף שתלכי, אחרת את עלולה להפסיד חומר וחבל.
תלוי באיזה כיתה את, מה המשקל של העבודה, איזה שיעורים יש לך מחר.. תעשי סדר עדיפויות.
תעשיי עכשיוו
אנונימית
אל תלכיי
תנסי אולי לעשות אותה עכשיו ותגישי כשצריך
נראה לי שעבודת הגשה זה יותר חשוב משיעורי בית אז תנסי להכין אותה ומקסימום תחסירי יום אחד כדי לעשות אותה טוב
תתחילי לעשות אותה עכשיו
תקומי גם מחר מוקדם כדי לסיים
באותו הנושא: