10 תשובות
לא נורא הכל טוב, אני לא צמתי בכלל
איפה השאלה?
וזה בסדר, את רק בן אדם. את לא חייבת כלום לאף אחד
0, הכל בסדר לא נורא.
גרועה, הסליחה שלך לא תיקלט במערכת.
-אלוהים
זה בסדר גמור לדעתי, כי הצום צריך לבוא ממך ואם את לא שלמה איתו אז את לא צריכה לצום
-18 זה לא נורא ביכלל
את לא היחידה הכל טוב
אנונימית
את לא חלשת אופי הכל בסדר את גם ממש לא היחידה
מה השאלה
על מה המינוסים היא ערכה את השאלה