9 תשובות
הוא לא באמת רוצה לעזוב הוא סתם אוהב לעצבן את כולם
אין לו ארץ אחרת
כי הוא אוהב תשומת לב
הוא רצוי פה
למה אתה יוצא מהנחה שהוא שונא את הארץ כל כך? הוא לא
כי הכל הצגה
בתוך תוכו הוא מבין שאין על מדינת ישראל, עם כל החסרונות- ויש הרבה.
סתם טמבל שנהנה ששונאים אותו
בתוך תוכו הוא מבין שאין על מדינת ישראל, עם כל החסרונות- ויש הרבה.
סתם טמבל שנהנה ששונאים אותו
כי זה עושה לו טוב להישאר פה ולרדת על הארץ, הוא נהנה מתשומת הלב. והוא בכוונה מעצבן פה אנשים.
הוא כנראה נהנה מהשנאה כלפיו.
הוא כנראה נהנה מהשנאה כלפיו.
הוא נראה לי טרול
אין לו לאן?
באותו הנושא: