10 תשובות
העובי של החוד
העובי של העט
שואל השאלה:
אבל לא עט עפרון את רגיל.. זה עדיין קשור לחוד?
אנונימית
שואל השאלה:
עט רגיל*
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי תודנ
אנונימית
העובי של החוד, 0.5 זה דק יותר ו-0.7 זה העבה יותר
מה באמת חחח לא ידעתיי
אנונימית