7 תשובות
אני הפעלתי פה חודש וחזרתי אם זה נחשב
ראיתי הרגע אחד חדש
לא אתה לא חדש די^
וכל יום מלא נרשמים אבל רובם פורשים אחרי יום
killer bee

הוא פה 2 ימים
אילו?