13 תשובות
בתכלס זה רק צום אבל הדתיים הכניסו לזה גם שלא נוגעים בשום דבר.
אף אחד לא מתפלא שאנשים שוברים את הצום וכל הקטע הוא שיהיה לך קשה
כי הפואנטה בלצום זה לא שאתה תשחק בפאלפון תוך כדי ותעביר את הזמן במה שאתה עושה כל יום..אלא לעשות חשבון נפש עם עצמך
שואל השאלה:
באמת? איזה קטע לא באמת
נו זאת בדיוק הנקודה זה גם ככה קשה הצום עצמו אז למה אסור משהו שיעסיק אותנו ויעביר את הזמן?
באמת? איזה קטע לא באמת
נו זאת בדיוק הנקודה זה גם ככה קשה הצום עצמו אז למה אסור משהו שיעסיק אותנו ויעביר את הזמן?
אנונימי
זה לא משהו שהדתיים המציאו לפי מיטב ידעתי. הצום לא אמור לעבור לך בקלילות עם טלפון ובתוכניות וסרטים. אתה אמור להיות "באבל" ולחשוב על כל מה שעשית ולהרגיש את הקושי שבזה.
כי אז במקום שתעשה חשבון נפש עם עצמך שזו המטרה של הצום אתה תהיה עסוק בדברים אחרים ולא תחשוב בכלל על מה עשית לא בסדר ומה אתה יכול לשפר השנה
אז איך אנשים חיו לפני כל הטכנולוגיה?...
כול המטרה של הצום זה לכפר על החטאים שעושים במהלך השנה, בשביל זה צמים, אז אם את תשתמשי במכשירי חשמל מה תהיה המטרה של הצום? הרי צמים בשביל לכפר..
אנונימית
דתיים עושים את זה כל שבת רק עם אוכל
אנונימית
את אמורה להתנתק מהדברים החומריים שבעולם ולהיות נטו עם אלוהים.
כל הפואנטה זה לענות את הגוף והנפש
אם כל היום תהיה באינטרנט או בטלוויזיה אתה תפספס את המטרה שלשמה היום הזה נועד.
מה הטעם בלצום אם לא בשביל לעשות חשבון נפש? אתה לא צם בשביל הצום הרי
מה הטעם בלצום אם לא בשביל לעשות חשבון נפש? אתה לא צם בשביל הצום הרי
זה כדי להרגיש ולעשות חשבון נפש עם עצמך כי להיות בטלפון זה לא חכמה.
באותו הנושא: