12 תשובות
תנסי לחשוב על נושאים שאפשר חדבר איתם
תדברי איתי
שואל השאלה:
הם פונים אליי ומדברים איתי אבל הקטע הוא שאני לא מצליחה לדבר איתם בקלילות והם מהר מאוד משתעממים ממני והולכים
אנונימית
שואל השאלה:
ובהודעות אין לי בעיה דווקא המון בנים נהנים להתכתב איתי אבל במציאות זה כאילו לא עובד
אנונימית
כל הבנות זולות, גם את רוצה להיות כזאת? פשוט דוחה מה שהולך בדור הזה. בנות הופכות ליותר ויותר מופקרות! אל תיהי כזאת. תשמרי על הכבוד שלך, תיהי מיוחדת ולא כמוהן.
אנונימי
פשוט מאוד - לתרגל.
תדברי יותר ויותר ולאט לאט יהיה לך יותר טבעי ועם פחות דברים שתתחרטי עליהם
שואל השאלה:
אנונימי לא התכוונתי להיות זולה או לזרום בקטע כזה.
התכוונתי להיות שותפה לצחוקים ולדיבורים
גם עם בנות שהן במעמד חברתי קצת יותר גבוה בכיתה ושהן מנסות לדבר איתי אני מרגישה מטומטמת אני פשוט לא מצליחה לדבר פתוח כמו שאני עם חברות שלי
אנונימית
שיחה עם בנות שאין ריכולים ולשון הרע זה בסדר זה לא מוציא אותך זולה. אבל צחוקים עם בנים? את לא זולה ואת לא סמרטוט. מה נראה לך שהבנים האלה רוצים? איך הם מסתכלים עלייך אם לא להשכיב אותך רק? אל תגידי שלא כי ככה זה. אז אל תיהי כזאת זה לא כבוד זה בדיוק הפוך.
אנונימי
את ביישנית/חסרת ביטחון
את כל כך יפה וחכמה את פשוט לא מודעת לזה..
פשוט תדברי איתם הם לא נושכים תזכרי שאת פשוט יפה כל כך ולכמה כל כך ואין לך ממה להתבייש
היי תנסי לפנות לבנים שיש להם פחות חברים. או יותר ביישנים ויהיה לך יותר קל נראה לי...
וגם באמת אל תפחדי לא יקרה כלום אם מישהו יצחק עליך או משהו את תדעי שהוא לא שווה להיות איתך בקשר. ויש מלא בנים שבדיוק כמוך אני גם כזה לפעמים...
אז אל תפחדי ומקסימום אחד לא מתייחס יהיו אחר כך עשרה בנים שיתיחסו וידברו...
מתח מיני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
באותו הנושא: