3 תשובות
סיכוים זה אינפקציה לפי דעתי, זיהום.
אני עשיתי נזם בגיל 13/12 ואחרי שבועיים נרפא לי, לא שמתי הרבה זמן עגיל ועדין יש לי חור. משמע זה לא נסגר.
הליקס זה הרבה זמן חודש חודשיים לפי דעתי אפילו יותר.
הליקס זה כאבי מוות לקח לי כמה חודשים עד שזה לא כאב
לא יכולתי לישון על הצד הזה וכלום היה סיוט ולהוריד אותו כאבי מוות אז הורדתי לא מזמן לגמרי
עשיתי הליקס לפני חודש ככה ואני יכולה להגיד לך שזה לא ככ כואב
לפחות לי
והסיכון הוא אינפקציה אבת תקראי באינטרנט עוד על זה