4 תשובות
אמא שלי הכינה גם אורז וגם מרק, את רוצה שיהיה אורז אז תכיני לעצמך אורז.
תגידי את רצינית?מרק מומלץ ועוד איך, זה טוב כי זה מלא בנוזלים וזה משביע.
תאכלי בכיף שלך ואם באלך גםתכיני לעצמך אורז ותוסיפי למרק.
צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה!
תאכלי בכיף שלך ואם באלך גםתכיני לעצמך אורז ותוסיפי למרק.
צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה!
שואל השאלה:
14 ובתת משקל..
14 ובתת משקל..
אנונימית
בת כמה את? תכיני פשוט אולי אורז בעצמך
באותו הנושא: