5 תשובות
עדיף לחתוך את זה.
שואל השאלה:
למה ?
אנונימית
אין לך מושג כמה אני מבינה אותך.
סיפור חיי.
את פשוט רגילה לתכונות מסויימות של גבר, כי בתכלס זה מה שמושך אותך.
אם זה לא זה. זה לא זה.

תחשבי על זה ואם זה מתאים לך ואת יכולה להתפשר.
לא אל תהיי מהלוחצות יכול להיות עסוק לא כל הבנים אוהבים לדבר כל היום עם הבחורה
לוותר עם הוא היה בעניין היית רואה את זה