4 תשובות
נטפליקס חח
להיות עם אנשים שאת לא אוהבת זה מבאס
להיות עם אנשים שאת לא אוהבת זה מבאס
מה זה בינג
נטפליקס
אם את לא כזה מדברת אז לא יהיה כיף, תנסי לא יזרום תלכי , ותעשי בינג
באותו הנושא: