15 תשובות
אתה עושה מתיחות?
שואל השאלה:
כע מלא אבל נגיד שאני יושב אני מרגיש אותם כזה וזה לוחץ
כע מלא אבל נגיד שאני יושב אני מרגיש אותם כזה וזה לוחץ
אנונימי
בגלל דברים כאלה אני לא עושה ספורט
אל תאכל יותר מדי שוקולד.
אם תאכל יותר מדי קוביות שוקולד ברור שתכאב לך הבטן!
אם תאכל יותר מדי קוביות שוקולד ברור שתכאב לך הבטן!
אני מבינה מה אתה אומר. גם אני מרגישה את הלחץ הזה בבטן לפעמים. אני לא חושבת שזה נובע מהקוביות. כל הכבוד אבל שאתה מפתח שריר. חזק ואמץ
כנראה שנתפס לך השריר שם או שאכלת יותר מידי
גם לי קורה לפעמים... בגלל הלחץ, תעשה מתיחות לפני האימון ואחרי האימון
נתפס לך שריר(?)
אבל העיקר שעכשיו כולנו יודעים שיש לך שרירים
אבל העיקר שעכשיו כולנו יודעים שיש לך שרירים
קוביות*^
אתה עייף כפרה
שואל השאלה:
אם הייתי רוצה להשביץ שיש לי קוביות כפרע לא הייתי עושה מאנונימי
אם הייתי רוצה להשביץ שיש לי קוביות כפרע לא הייתי עושה מאנונימי
אנונימי
מחזור?
אנונימית
שואל השאלה:
אמיתי
אמיתי
אנונימי
מה אתה מבלבל בשכל
גם לי זה קורה ליפעמים כשאני מתאמנת. כניראה ניתפס לך השריר.
תעשה מתיחות ליפני ואחרי פשוט
תעשה מתיחות ליפני ואחרי פשוט
באותו הנושא: