16 תשובות
אמ, אם את מאמינה אז כן זה נחשב גרוע
לא, זאת בחירה שלך לצום או לא, תעשי מה שאת מרגישה לנכון
מבחינה מוסרית ודתית כן
יכה בך ברק חח סתם לא יקרה לך כלום זה פשוט חשבון נפש עם עצמך לא כל אחד יכול/בנוי לזה.. גמר חתימה טובה
שואל השאלה:
אני אישית מאמינה אבל לא בתורה
ובענייני זה חג צבוע
אני אישית מאמינה אבל לא בתורה
ובענייני זה חג צבוע
שלומית בונהסוכה
למה חג צבוע?
למה חג צבוע?
מבחינה של יהדות אז זה נחשב חמור . כי זה יום אחד בשנה שאלוקים רוצה לכפר לך על המעשים ,ובסוף אתה יורק לו בפרצוף ?
אנונימית
אם זה חג צבוע מה הקטע לשאול אם זה גרוע אם תחללי?
את לא סגורה על עצמך, בכל מקרה, אם אנשים הפכו אותו לצבוע זה לא אומר שאת לא צריכה לצום, אם את מאמינה תצומי,זה מה שההוא שאת מאמינה בו רוצה
את לא סגורה על עצמך, בכל מקרה, אם אנשים הפכו אותו לצבוע זה לא אומר שאת לא צריכה לצום, אם את מאמינה תצומי,זה מה שההוא שאת מאמינה בו רוצה
שואל השאלה:
שנה שעברה לא צמתי ואיזה ילדה קראה לי גויה וכל זה אני לומדת באולפנה אבל כל כיפור חיללתי חשבתי השנה לשמור אבל לא יודעת
שנה שעברה לא צמתי ואיזה ילדה קראה לי גויה וכל זה אני לומדת באולפנה אבל כל כיפור חיללתי חשבתי השנה לשמור אבל לא יודעת
זה שאנשים מתנהגים עם החג הזה בצורה צבועה לא אומר שהחג צבוע.
הרעיון של החג הוא מדהים ומצוין וכל אחד ששומר אותו זה דבר טוב וחיובי לזכותו . אם את רוצה לקבל ממנו את המקסימום ולממש את הפוטנציאל שניתן לך ביום אחד של שקט לגמרי ורק להיות עם עצמך ולחשוב וגם לצום (שזה בריא מדי פעם) זה יהיה לזכותך . היום הזה יכול לתת הרבה למי שרוצה לקבל ממנו את מה שהוא מציע.
הרעיון של החג הוא מדהים ומצוין וכל אחד ששומר אותו זה דבר טוב וחיובי לזכותו . אם את רוצה לקבל ממנו את המקסימום ולממש את הפוטנציאל שניתן לך ביום אחד של שקט לגמרי ורק להיות עם עצמך ולחשוב וגם לצום (שזה בריא מדי פעם) זה יהיה לזכותך . היום הזה יכול לתת הרבה למי שרוצה לקבל ממנו את מה שהוא מציע.
תשמרי...
רצוי
רצוי
שואל השאלה:
אני אשמור כדאי שלא יקראו לי גויה
אני אשמור כדאי שלא יקראו לי גויה
וודאי שזה גרוע, כל עבירה היא חמורה, וחילול יום הכיפורים - זה כרת.
נ.ב. את לומדת באולפנה ולא לימדו אותך את ההוכחות לאמיתות התורה?
נ.ב. את לומדת באולפנה ולא לימדו אותך את ההוכחות לאמיתות התורה?
שואל השאלה:
אני לומדת באולפנה שחצי ממנה הם מתנהגות כאילו לא יודעת מה יותר גרוע ממני
אני לומדת באולפנה שחצי ממנה הם מתנהגות כאילו לא יודעת מה יותר גרוע ממני
אז את נמצאת במקום לא טוב, חבל. זהרק מראה על הרמה הרוחנית של אותו מקום שמקבל כל אחד... את את רוצה להידסק באמת באמת - חפשי משהו יותר רציני ובקשי שיוכיחו לך את האמת, זה אפשרי.
שלומית. התנהגות של אחרים אף פעם לא צריכה להיות אינדיקציה או רצון לשאוף להתאים את עצמך להן כי זה לא אומר שהן עושות את הדבר הנכון באמת אחרת היינו הולכים עם אחרים כל הזמן גם בדברים שאת יכולה להחשיב ולהבין שהם רעים .
אם החברות שלך באולפנה רוצות ומנסות למרוד זה יהיה עניין שלהן וההורים שלהן והאולפנה. תעשי את מה שאת יודעת שהוא באמת הדבר הנכון ונסי לקבל משהו מהצום הזה כי כן יש דברים שאפשר לקבל בלי קשר לאמונה באלוהים פשוט זה קורה שזה מתקשר ביחד עם אמונה באלוהים כי זה רעיון שהגיע בחלק מהדת.
אם החברות שלך באולפנה רוצות ומנסות למרוד זה יהיה עניין שלהן וההורים שלהן והאולפנה. תעשי את מה שאת יודעת שהוא באמת הדבר הנכון ונסי לקבל משהו מהצום הזה כי כן יש דברים שאפשר לקבל בלי קשר לאמונה באלוהים פשוט זה קורה שזה מתקשר ביחד עם אמונה באלוהים כי זה רעיון שהגיע בחלק מהדת.
באותו הנושא: