7 תשובות
בגדול כן אבל זה תלוי במספר דברים.
לא. ממש לא. *אולי* למגמה אבל לבית ספר לא.
אני כיתה יב שנה אחאונה אבל לפי דעתי אנמ לא ארצה לחזור
כן
מוכנה לעשות 12 שנה שוב בית ספר ולא שנתיים צבא!
טיפה . לשטויות .
אבל לא למורים ולשיעורי בית וללימוד
לא סיימתי אבל ראיתי פה כמה שרוצים לחזור
אני בכיתה י"ב, כרגע אני לא חושבת שאני ארצה לחזור ואם כן אז לדברים מסוימים