7 תשובות
בגדול כן אבל זה תלוי במספר דברים.
לא. ממש לא. *אולי* למגמה אבל לבית ספר לא.
אני כיתה יב שנה אחאונה אבל לפי דעתי אנמ לא ארצה לחזור
כן
מוכנה לעשות 12 שנה שוב בית ספר ולא שנתיים צבא!
מוכנה לעשות 12 שנה שוב בית ספר ולא שנתיים צבא!
טיפה . לשטויות .
אבל לא למורים ולשיעורי בית וללימוד
אבל לא למורים ולשיעורי בית וללימוד
לא סיימתי אבל ראיתי פה כמה שרוצים לחזור
אני בכיתה י"ב, כרגע אני לא חושבת שאני ארצה לחזור ואם כן אז לדברים מסוימים
באותו הנושא: