התמונה ברשיון Creative Commons
5 תשובות
שכיבות שמיכה מתח רחב מקביליות והרמת משקולות (;
אני מציע לך רק קוביות בבטן, שרירים בידיים זה לא כל כך אפשרי לילד בן 12 ועוד אם משקולות.
פשוט תעשה שכיבות סמיכה וכפיפות בטן.
שואל השאלה:
אוקיי תודה! ואמנם אני בן 12 אבל הגוף שלי הוא כמו של ילד בן 14 בערך... יש לי את הגדילה המהירה אז המבנה גוף שלי הוא שונה מילדים בגיל שלי. גם מבחינה רפואית שהייתי אצל רופאים, הרבה אומרים לי שאני יכול לפתח את הגוף שלי מאוד מאוד מהר בתקופה הזאת.
מתח אני עושה 15, כפיפות בטן פעם אחרונה שעשיתי הגעתי ל-240 (בתחרות שרידה עם חבר) אבל בכללי אני עושה כל ערב כמעט 30 כפיפות בטן, אני עושה 6 מקביליות ו-15 שכיבות שמיכה עם ידיים קרובות ורגל על רגל.
צריכים לעשות את זה בסטים של 3 פעמים ביום או להמשיך פעם ביומיים את כולם?
טוב תקשיב.
אתה רציני בנושא הזה?
כי אם כן אני יכול להביא לך תפריט מזון, ותפריט כושר.
שואל השאלה:
אם אפשר בבקשה, זה ממש יעזור.
אני בזמן האחרון גם לא אוכל כל כך נכון או לא אוכל ולא יודע מה לאכול ואני מפחד לעשות לעצמי נזק מזה.
אולי תאהב גם את: