6 תשובות
זה לא יהיה בסדר
תנסי לפחות
תנסי רק.
לא יודעת אם זה קשור לצום כי אם את כן תאכלי אז זה יותר יכאב
שואל השאלה:
שכואב אני שותה כדורים...
אנונימית
אה אז אני חושבת שכדי שלא תצומי אבל נקווה שלא יכאב :-)
שואל השאלה:
מקווה..
אנונימית