11 תשובות
קצת מוגזם, הייתי אוכלת 4 גג
לא זה פשוט מראה שאת אוהבת לחם
הרבה פחמימות ריקות
זה מוגזם ולא בריא, אני אוכלת גג 2 ביום וגם זה רק בימי שישי ושבת.
תלוי מה המשקל שלך, ומה את מנסה להשיג.
אם את רוצה לרדת במשקל זה הרבה, אם את לא רוצה לרדת במשקל אז אין בעיה, תאכלי מה שבא לך רק שיהיה בריא. וגם תלומ איזה לחם זה כמובן.
שואל השאלה:
אני רזה אם זה משנה, יש לי חילוף חומרים מהיר.
אנונימית
אז תאכלי מה שבא לך שיהיה בריא רק, אני גם אוכל 6 פרוסות ביום.
אני לא חושבת שזה בהכרח קשור למשקל, זה פשוט לא הכי בריא.
הכל יכול להיות לא בריא אם לא עושים את זה במתינות, אפילו אם שותים יותר מידי מים זה מסוכן, צריך כל דבר לאכול בכמות טובה.
שואל השאלה:
מסכימה איתך אבל לפעמים זה קורה
זה לא על בסיס קבוע
אנונימית
מוגזם. זה לא בריא בכלל.
זה ממש בסדר

אבל תלוי מה אוכלים גם במשך שאר היום
באותו הנושא: