8 תשובות
כן.. אותי ציניות בכללי מצחיק אלא אם כן זה ממש פוגע בלי טקט
לא. גם אותי חח ^^ למרות שאני שונאת ציניות כי זה דבר מעצבן אבל לפעמים זה מצחיק אותי.
אני מטריל פה כל כך הרבה זה מרגיש כל כך טוב:-)
חחח גם אותי אבל תלוי
חחח כן גם אותי
שמח שיש כאלו פה ושם.
כן תלוי מתי
הרוב לא
M.C