4 תשובות
וואו קשה..... כ"כ הרבה אנשים נשארו בלהקה... כ"כ הרבה אופציות....
נראה לי שברנדון.
לול.
נו ברור שברנדון
זה רק הוא שם עכשיו
כולם פרשו והוא נשאר
xm1
ברנדון יורי הוא פחות או יותר כל פאניק אט דה דיסקו
חד משמעית ברנדון
vin