4 תשובות
וואו קשה..... כ"כ הרבה אנשים נשארו בלהקה... כ"כ הרבה אופציות....
נראה לי שברנדון.
לול.
נראה לי שברנדון.
לול.
נו ברור שברנדון
זה רק הוא שם עכשיו
כולם פרשו והוא נשאר
כולם פרשו והוא נשאר
ברנדון יורי הוא פחות או יותר כל פאניק אט דה דיסקו
חד משמעית ברנדון
חד משמעית ברנדון
באותו הנושא: