4 תשובות
אוי זה אדיר, לא קרינגי, זה ממש טוב.
שואל השאלה:
לדעתי זה גרוע ויביך
לדעתי זה גרוע ויביך
אנונימית
אני מתה למה
קצת..
באותו הנושא: