7 תשובות
לא מוזר כולה תחתון
כולה פיסת בד, רוצות? תקנו.
לא מוקדם, זה לא שרואים אותך זה פשוט מה שנוח לך (לא מבינה את זה)
לא מוקדם מידי ולא מוזר, זה רק תחתון.
ולמה שיסתכלו מוזר? הן עובדות בחנות הזאת אז די בטוחה שהרבה נערות באו לקנות שם חוטיני והן רגילות.
לא זה בסדר גמור
אני התחלתי בגיל 14 וחצי
זה לא מוזר אם באלך תקני
קניתי בגיל 12-13 לריקוד כי המורה ביקשה( היא ביקשה גם מהבנות הקטנות 7 כזה שזה לא בקטע מיני פשוט זה מוזר שיראו להם את התחתונים מתחת לבגד גוף:| ) ובסוף התרגלתי לזה וזה היה לי נוח אז נשארתי עם זה (גם חוטיני וגם ברזילאי) ואף אחד לא הסתכל עליי מוזר כשקניתי זה בסדר למה מישהו צריך להתעסק באיזה תחתונים את לובשת זה לא עניין של אף אחד זה מה שנוח לך
אנונימית