3 תשובות
לעשות ולהפגע.
ברור שלעשות ולהפגע, זה סיכון ששווה לקחת.
תראי את זה כמו מערכות יחסים, את תפגעי מאהבה עוד מלא.
מניסיון אישי, לא לעשות כלום ואין סיכוי להפגע... אולי תשנאו אותי אחרי זה, אבל מי שלא מתמודד עם זה, לעולם לא יבין.