4 תשובות
אה לחטיבה לא זוכרת מתי
יוני. (די מאוחר, זה מלא בירוקרטיה ומקפיץ המון אנשים... ממליץ לפני)
לא יודעת אני בכלל נרשמתי שבוע לפני הלימודים
בטח התכוונת לתיכון.. וניראלי לקראת סוף שנה או בחופש.. ככה לפחות אני נרשמתי
באותו הנושא: