6 תשובות
ממש לא גם אני הולכת עם ז'קט
ממש לא מוזר, גם המזגנים בכיתות מקפיאים אז אם קר לך עכשיו יהיה לך קר גם בכיתה. תביאי
חברה שלי, בשיא הקיץ מסתובבת עם ג'קט. אנחנו אילתיות._.
הכל בסדר, זה לא כזה מוזר
אנונימית