13 תשובות
זה בסדר.. טיפה גדול
זה בסדר
בסדר גמור
אני בן 14 מידת חזיה c 993151 זה בסדר? סתםסתם
כן.. למה לא?
את טיפה רחבה..
אנונימי
גדול לגילך אז בסדר
זה די גדול אבל זה בסדר גמור אין לך מה לדאוג (-;
חח כמוני אבל אני בת 14.. זה מצויין d:
אנונימי
כמה שיותר גדול יותר טוב חח איזה עצבים עם האתיות הכפולות
תודה על המידע (: חח מה זה?
קצת יותר מהממוצע, אבל כנראה זה הגנים
זה גדול
באותו הנושא: