17 תשובות
כן זה כמו לחם
לחם פשוט כמח הכי זול הכי טוב
לחם כזה
זה מן לחם תימני, מאפה. אנחנו אוכלים את זה כל שבת בבוקר עם רסק. זה ממש טעים ^-^
שואל השאלה:
סגנון של ג'חנון?
אנונימי
לא לא. אין לי איך להסביר את הטעם זה פשוט כזה לחמי כזה לא ממש בטעם של לחם
לא זה לא כמו גחנון
גחנון זה בצק עלים כזה כמו מלוואי
ח
לא, אפילו לא דומה.. זה דומה יותר ללחם. בצורת עיגול.
קובנה זה ספוגי נפוח כזה
שילוב של עוגה ולחם
שואל השאלה:
אה אוקיי.
אופן ההכנה והמרכיבים פשוט די דומים לג'חנון.
ועוד משהו - אין באמת מתכון אחיד לקובנה נכון? יש הבדלים גדולים בין קובנה של משפחה אחת לקובנה של השנייה?
אנונימי
כן זה שונה טיפה ממשפחה למשפחה
שואל השאלה:
טוב תודה רבה על ההסברים אחי.
אנונימי
בכיף אח יקרר
זה ממש טעים לא יודעת להסביר מה זה
אנונימית