התחברות הרשמה

אני בכתה ט וההורים שלי גילו רק עכשיו על המשוב

ויש לי הרבה הפרעות וציונים גרועים
יש איזה דרך לעשות שלא יהיה להם משוב איכשהו? כאילו אולי גם שלא יוכלו להתחבר או משהו?
15 בספטמבר 2018, 18:19
משובסיסמאותציונים    
3 תשובות
תשני את הסיסמה
T
The coolest person ever
לשנות סיסמא
י
יאללה ככה
לאבד להם את הסיסמה

ההורים שלי עשו את זה לבד. ואין להם כוח להשתמש בזה
J
Jane Doe 1994
באותו הנושא:
מה הגיל של ההורים שלכם כשהם ילדו אתכם, ומה הגילאים שלהם עכשיו?
גם לכם לא עובד המשוב?
סגרו כבר את המשוב ? לא יכולים לרשום חיסורים?
היום לא הגעתי לבית ספר ודיברתי עם חברה שלי עכשיו והיא אמרה שעשו שינויי, מקומות בכתה
איך להסתיר מהורים את המשוב?
מתי המשוב נסגר??
גם לכם המשוב היום נסגר?
המשוב שלכם עובד?
ראיתי שישראל הודח ואז מגי בכתה ממש, ועכשיו מגי הודחה וישראל נשאר בפנים, מה?
למה בדמדומים 4 חלק אחד שבלה ואדוארד גילו שבלה בהריון למה היא בכתה?
אני עכשיו הגעתי ולא ידעתי שמתחילים בתשע, ומשעמם לי מוות אני לבד בכתה מה לעשות?