15 תשובות
ההמנון הסובייטי
breathe me - sia
אנונימית
danielle cohn- only you
לא בגלל שהוא מרגש או סוחף דמעות
בגלל שהוא גרוע עד בכי
לא בגלל שהוא מרגש או סוחף דמעות
בגלל שהוא גרוע עד בכי
שירים של sia
מעמקים
אחד מהשירים היחידים שגורםמים לי לבכות זה
cancer הקאבר של טוונטי וואן פילוטס.
cancer הקאבר של טוונטי וואן פילוטס.
lonely
אנונימית
if they only knew
גם שלי top - cancer
אפשר ממחטה? דיי אני לא יכולה הוא כ"כ עצוב אבל גם כ"כ יפה :'(
אפשר ממחטה? דיי אני לא יכולה הוא כ"כ עצוב אבל גם כ"כ יפה :'(
אנונימית
אני לא בטוח עד כמה זה נחשב שיר, אבל שלך תמיד אהובה של רון כהן
כל השעות שנשארו
שירי דיכאון באנגלית
שירי דיכאון באנגלית
hurt
sunset lovers
כולם הולכים לצחוק עלי כי זה נחשב שיר שמח אבל
falling in reverse-im no a vampire
falling in reverse-im no a vampire
אנונימית
לאן את נוסעת
השיר הזה מדבר בכלל על יום השואה
לי אישית זה מזכיר את אבא שלי :,)
השיר הזה מדבר בכלל על יום השואה
לי אישית זה מזכיר את אבא שלי :,)
באותו הנושא: