3 תשובות
לא
צריך להוסיף לו גז
צריך להוסיף לו גז
לחכות. אני אישית הרגשתי את זה כמה פעמים וזה פשוט 'הסתדר' לבד..
למרות שיכול להיות שיש הצטברות של אבק שצריך לנקות או משהו.
למרות שיכול להיות שיש הצטברות של אבק שצריך לנקות או משהו.
צריך לשנות את המצב שלו (modeׂ) מהשלט כי יש מצב שהוא על איוורור.
אנונימי
באותו הנושא: