13 תשובות
הייתי עונה לך אבל אין לי חבר.
אם היה לי חבר הייתי רוצה שהעדיפות הראשונה שלו תיהיה אני
אני.
חחח בהתחלה זה היה חברים שלו.
היום אני יכולה להגיד לך בביטחון שאני.
אם העדיפות הראשונה של חבר שלי תיהיה חברים שלו הוא לא יהיה חבר שלי.
שואל השאלה:
איך עשית את זה? שאת תהיי העדיפות הראשונה? אני מרגישה שמנצלים אותי כל כך
אנונימית
לא צריך לגרום לזה לקרות. אם הוא חבר שלך הוא אמור להקדיש לך יותר זמן מלכולם
^הזמן עשה את שלו כזה... עברנו מלא ביחד, ובאמת היחס הדיבור וההתנהגות שלו השתנו כלפי עם הזמן בצורה ענקית, הוא הבין את החשיבות שלי בשבילו והבין איזה אוצר יש לו במיטה;) חחח קיצר הזמן והחוויות עושות את שלהם.
מי את שואלת השאלה המתוסבכת שלא מצליחה לגרום לו איזה מזל יש לו, שיש לו אותך?!
שואל השאלה:
כנראה שאני לא כזה מזל.. כי מזלזלים בי ושמים עלי זין בערימות
אנונימית
שלחי הודעה, נשנה את זה.
שואל השאלה:
מעדיפה שלא לדבר בפרטי.. פשוט הוא כנראה לוקח אותי כמובן מאליו ואני לא יודעת מה לעשות..
אנונימית
אני הצעתי את עזרתי. חבל.